"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, July 1, 2013

:: eh kedengaran macam romentik plak :: huhuhu

ai mana la incik tunang ni..lamanye la pi....

semalam ana bermalam di rumah syarul....ziarah abah dia kurang sihat..tidoq 1 malam kat sana..
walaupun 1 malam 1 hari atau setengah hari rutin bila balik sana ja mesti kena msak..bukan ana yg masak tp syarul yg masak...hihi
menu ---- ayam kfc ..sedap tau rugi sape x rase..esok nak bt kat umah...huhu
ok citer yg romentik tu cam ni...nak gak share...hihi tak kesah la kalau org meluat pun...

time ni syarul tengah goreng ayam kfc..

ana : abg nak laksa ?
syarul : boleh la sikit..
ana : kite share ye..ayg ambikkan..ayg nk sikit je,nak rase...
syarul : ai ayg ke abg nak makan laksa ni... owh lapar ye.....tp tanya abg nak ke x..
ana : kihkih mne ade ( sebenarnye ye..lapar okey tp cover)
ana : abg nak air ape?
syarul : air ape yg sayang minum air tu la yg abg minum..nak sama cam syg
ana: romentiknye ayat abg ni....(terharu)


time ni tengah tgk tv

syarul: yang mane hadiah?
ana:hadiah kat rumah la tertinggal
ana:hadiah ayg mne?
syarul:hari-hari abg da bg kan..
ana:pa da?
syarul: kasih sayang
ana: >?<"!@#$

rasanya hari ni dan semalam macam banyak sangat kenangan manis....gaduh merajuk ada tp x sampai sejam pun.... harap harap berkekalan...amin amin

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link