"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, April 4, 2013

:: yeke demam rindu ::

assalamualaikum semua...
ai erm...............
ana baru je baik demam selasa lepas tapi gigh nak mengajar budak-budak hari rabu semalam demam-demam pun datang gak....demam kurang rehat..kurang darah..kurang air..segala macam kurang lakan...erm
tp ade citer yg demam-demam tu cam seronok dengar bila nenek ana duk cakap kat ana..yang ana ni demam rindu..cop cop ade ke demam rindu tu?wink wink hihi
mungkin ye kot tapi tak jugak sebab ahad lepas baru je jumpa tunang tersayang kihkih..




No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link