"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, March 8, 2013

:: alhamdulillah ::

pukul 5.00 pg...ana tak boleh tido sebab sakit kepala..sakit gigi...masalh betul la....
alhamdulillah...pd entry ini ana gth yg syarul ana x dapat kesan..malam tadi baru la dapat contac...sedih pun ada...rupa-rupanya dia pergi kursus..memang buat ana susah hati...menaggis la jugak....siap buat lawak org tgh sedih2...

ana : abg g mne..knpe senyap je...(nanggis kuat2)
syarul :abg ade ni kan x g mane pun...hihi da la jgn nanggis lagi..
ana : lawak ke buat mcm tu..da la kat sabah tu tgh mcm tu..
syarul : sayang sayang....ni abg bru hilang 2 3 hari..kalau hilang terus tahu la nak cakap cam ne..
ana :(nanggis terus)

sedih ok bile dia kate cam tu....tak boleh nak bayang la..nak kawin tgl sebelun lebih je lagi...tp kemungkinan besar akan tunda..sebab dia juga akan berangkat ke sabah...doa kan yg terbaik..pergi dengan selamat balik dengan selamat juga...
Amin.....................

2 comments:

awEEN said...

ana..tunang awk askar kt mne ye..

ana raisya said...

kat pd

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link