"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, August 28, 2012

:: selamat hari raya ::

raya pertama dengan big bro.. kihkih abg bob hihi..nak sangat jadi dato katenye
 salam semua.. selamat hari raya..aish da raya ke 10..baru nak update pasal raya..sebab sibuk sikit dan kemungkinan besar tak ade mood kot nak taip haha.. ok sekarang ni nak bagi korang pembaca tengok gambar-gamabr sikit dari ana......
dengan adik n abang..tahu ni ade 3 orang je

Abah dan emak yang tersayang..abah tu tersilap potong kain..hihi da namapka macam jubah je padahal baju melayu

gila di hari kedua sebab tak g kemane2

makan-makan di rumah pak cik raye ketige

mem besar

ok semua masih lagi bujang okey..tahun ni je kot haha

beraya di rumah sepupu raya ketiga..

tumpang bancground rumh orang lain..separuh dari family huhu

beraya di kampung johor..raya ke 7

dengan nenek di johor hihi

nape abg aku petik bunga tu..haha

dato lawat tapak rumah haha

ok ana tak raya lagi dengan tunang ana sendiri sebab dia balik kampung masa tu..bila dia balik pd..ana balik johor plak..jadi tak tahu bila boleh jumpa untuk beraya..
tahun ni macam tak raya rumah kawan-kawan je sebab senyap je kawan-kawan sekolah tu hihi..
tahun raya ana slow sikit tapi meriah la gak kot..mane tak nye  3 hari duduk rumah duk termenung je..haha
sekarang da masuk kerja balik da..berkerja seperti biasa..\nanti nak update pasal baby baru n merdeka raya..hihi
ok salam,,

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link