"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, July 3, 2012

e-day saya episod 2

salam... hari ini ana tak nak cerita panjang sangat hanya nak korang semua tengok perjalanan e-day ini dengan gambar,,,,
duk bersepah-sepah lagi barang hantaran.. tema krim purple..

cube inai lukis ni..huhu

sepupu ni duk betulkan tudung ja..

dialog ...... ana : abg kat mn sekarang....
syarul : abg da kat  pulau carey ni...
masa ni jatung laju je da gementar huhu

org-org kuat dapur..ada bg doogift kat tetamu yg hadir dalam tu ada halwa mangga,acar buah dan nasi beserta lauk..

ni adik sayrul dan tunangnya..dorang dtg  dari rumah adik sayrul yg ke 4 kat Rawang

perbincangan..lalalala
tempoh setahun..selebihnya bincang kemudian hihi

my brother huhu

ni baru je keluar dari bilik..org duk serbu nak ambik gambar...

bakal emk mentua sarungkan cincin..uuuu  alahamdulilah,,.walaupun ketaq..hihi

doa selamat

syarul makan dengan anak-anak buahnya...

poster 

ana dan hantaran

ana dan kawan kerja

ana dan kawan  sekolah

ana dan adik-adik sepupu

dengan adik kesayangan

ana dan syarul

ana dan syarul bersama keluarga sebelah syarul dan keluarga ana

tunang ana

nak bagi sirih junjung kat syarul bagi dia makan..hihi

ana dengan cincin tunang dan risiknya huhu


hantaran sebelah lelaki
sirih junjung
kuih bakar
susu pekat
gula
buah
sumi
kuih sagu 

hantaran sebelah perempuan
sirih junjung
kek
buah
sayur-sayuran
tuala
baju t
coklat
sumi
gula-gula
bunga rampai
halwa betik

mini pelamin tunang diy sendiri dengan emak kesayangan
ok tu je cerita yang ana nak sampaikan..selamat memcuci mata.... doakan terbaik untuk kami berdua..
salam

3 comments:

~misshuny~ said...

tahniah ana..selamat menempuhi alam pertunangan....darah manis tu..=)

Princess Feyqa said...

selamat bertunang ye ana :)

*dpt juga fyqa idea nk bg brg hantaran apa kt bakal tunang nti hehe

ana raisya said...

terime kasih saemua

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link