"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, July 22, 2012

:: berbuka dengan tunang ::

salam semua.. hari ini adalah hari kedua kita berpuasa.. sekejap je rasakan.. semalam ana berpuasa dengan keluarga.. hari ini ana berbuka  puasa dengan syarul.. sungguh tak sangka okey sebab selama berkenalan kami memang tak pernah berbuka berdua sebab faktor masa syarul yang kena balik sebelum malam di kem.. hari ini special day sikit.. dapatlah berbuka puasa dengan dia.. dapat dengar dia baca doa berbuka puasa..hihi terharu di situ.. almaklumla sebelum ni belum pernah dengar ape2 lagi bacaan dari syarul ni..hih

menu berbuka puasa..

lepas makan dan singgah solat..terus pergi ke pasaraya beli barang sekolah dan beli air asam jawa sebab suara ana yang tak baik lg..serak lagi.
dan tunang jugak duk bagi duit belanja kat ana ni yang da sengkek sangat haha..
macam budak-budak pun ade,syarul kate" ini duit abg serta duit kita.. tanggungjawab abang bagi duit belanja kat ayg"...terima kasih sayang..
harap-harap nanti da kahwin berterusan macam tu..huhu 

itu je nak share untuk hari ini dan tengah tungguh mesej dari syarul samaada da sampai ke kem ke belum...

k gudnite :))
 tido dengan senyuman hihi

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link