"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, February 3, 2012

:: majlis merisik ::

ai semua...boring malam ni sebab mR hati duty....erm ok minggu ni start cuti selama 4 hari...syok plak...
tapi tadi akk mR hati msej dgn aku...aku pun tibe-tibe tanye...

aku : akk..btl erk iza nak btung(cnfrm kan balik je sbb da th dari mR hati )
akk : ahad ni depa datang mai merisik..
aku : ow ok...

pastu terus mesej mR hati

aku : ahad ni rombongan adik iza dtg merisik..sptutnye ahad ni kite bertunang...sedih..
mR hati : ayg..abg ade kan...jgn la sedih..
aku : ok



seriusly aku cam sedih plak bila akak dia cakap cam tu...sepatutnye aku gembira kan...nak dapat bakal adik ipar..ye la setahu aku akak dia tahu yg tarikh tu kami yg nak bertunang...tup tup msej kate adik die nak bertung..mana la aku tak terkilan....
muungkin bukan rezeki aku kot..tak pe la.....


k la nak nanngis....hiih


luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link