"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, February 11, 2012

:: kenapa dugaan itu datang bertimpa-timpa ::

assalamualaikum kepada semua blogger....sudah sekian lama aku tak up date blog ni sebab macam tiada cerita tapi ada banyak cerita..ait cam tu plak huhu
ya memang dugaan yang ALLAH bagi kat aku ni buat aku sesak nafas....banyak sangat..dari buat majlis tunang bertangguh..kerja yang makin lama makin banyak bila da disiapkan disalahkan plak sebab kata orang lain yang ptut buat..
alhamdulillah bila mR hati da sihat dari demam..seminggu dia demam ..lama tu..mana la aku tak risau..
kerisauan aku datang kembali bila
sepupu aku cakap aku ramai peminat...owh bukan nak berlagak tapi itu yang di perkatakan..aku jadi seram sejuk je dengar..biar la aku ni setia pada mR hati..cukup dia bagi aku sorang..hanya dia...kawan-kawan doakanlah perhubungan kami ni jadi lebih mudah dan senang serta di panjangkan jodohnya..
adakah dugaan ini membawa satu sinar baru bagi aku akan datang...lindungi lah aku dari sebaranag masalah yang boleh melibatkan orang disekeliling..sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang pada diri sendiri serta datang dari orang keliling yang semestinya tidak puas hati dengan kelakuan orang lain...sesungguhnya ALLAH itu maha Berkuasa...
ok bye

1 comment:

EmpayarUtama said...

semoga jodoh berpanjangan :)

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link