"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, December 12, 2011

:: bertunang da ::

ai semua......semalam da selamat da sepupu aku ni bertunang...lawa..tinggi orang nye...
semua persiapan dia order je..daripada khemah..makan..baju...hantaran semua die tempah da siap...huhu punya la sibuk sangat-sangat..sampai cam tu sekali..kihkih..
perbincangan semalam..tempoh bertunang setahun..kalau cukup duitnya dipercepatkan..ceh... ok jom tengok gambar...
tema hijau....


baju + make-up + mini pelamin = rm 400...


ok da sarung cincin selamat da jadi tunangan orang...bakal jadi orang Kelantan ok...hihi taniah kak..
di sebahagian dari pihak lelaki..yg dari pihak perempuan aku da terdelte...adoi..



hantaran mereke 7 berbalas 9

perempuan

> coklat
> gula-gula
> sirih junjung
> set mandian + minyak wangi
> set tali pinggan+dompet
> jam + tuala
> tuala
> kek
> buah

lelaki

> cincin merisik + bertunang
> sirih junjung
> buah
> set make-up
> coklat + gula-gula
> agar-agar
> kek

ok tu je nak tunjuk..bukan aku bertunang ye..diingatkan lagi sekali..sepupu yang bertunang..hihi selamat bertunang pada mereka yang bertunang pada hari yang sama..:)

2 comments:

Serigala Maroon said...

murah nye .. baju+mekap+pelamin=rm400 .. berbaloi tu dear .. baju pun dh mcm baju kawin dh hihihi

cik ara said...

aah lar..murahnyer..
bj cantek lar..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link