"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, November 21, 2011

:: tepuk tangan tepuk dahi ::

salam all....ari ni aku tak sihat okey...demam ...selsema..batuk-batuk... n pagi tadi ada majlis perasmian penutup desa wawasan oleh TPM..di Kajang... syok gak la..


 dapat sikit-sikit cukup lah..ni pun panjat kerusi..akekeke...tepuk tangan bukan main...dorang la tepuk bukan aku..sebab aku tak tahan tahap tak boleh nak cakap...
ni kakak-kakak kesayangan..hihi
bila pagi da puas dok tepuk-tepuk....petangnya emaka ajak pi servey-servey baju untuk pakai masa tunang...
tepuk dahi beb...semua harga di luar kemampuan diriku ini..huhu...aku duk round adalah lebih 6 kedai aku masuk..semua sama je bajunya..erm ...
jadi keliling pekan sudah ku terjah cari baju..semua aku tak suka...hahah
jadi next week pi tempat lain plak...n terus beli ;)

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link