"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, October 6, 2011

:: tak suka campur aduk ::

salam kawan-kawan ku..erm da sarapan ke pagi ni?aku sarapan nescefe'o dengan nasi goreng kakak ipar aku yang buat..aku pun baru je kemas rumah..menyapu ,basuh baju semue la...erm kalau da nama perempuan tak lari buat kerje rumah ni...berlajar rendah atau tinggi mana pun mesti buat kerje-kerje ni semue...dari anak dara sampai la berkahwin dan ketua nanti..ok2 xtak nak mengarut banyak-banyak..hihi ok entry ni agak sensitif sikit la bagi aku..haha ye ke..ye bagi aku..
cam ni...aku ni jenis tak suka campur aduk kerja...cam contoh cam ni..bila tima kerja je boleh cerita pasal kerja..tak kesahlah nak cerita ape pun aku tak kesah..tapi bila aku kat rumah aku paling tak suka orang duk tanye-tanye je pasal kerja aku..bukan apa..nanti aku strees..ye la dengan kerja melambak-lambak duk menanya ntah ape-ape..jadi sebab tu dalam entry aku yang lepas-lepas tak banyak sangat citer pasal kerje..banyak citer pasal peribadi je..tak kesah la ade orang baca or tidak pun..
kalau kat rumah tu tanyalah soalan ape pun tapi jangan ade kaitan dengan kerje..ntah la aku pun tak tahu kenapa tak suke...memang dari dulu..kalau dulu time sekolah..bila kat rumah jangan tanya pasal sekolah...tanye benda lain tak pe..kalau tanye gak memang aku buat muke..jahat tak..hihi tapi memang kenyataan..itu je nak kobar kat deme semue...

k la...

luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link