"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, October 10, 2011

;: tahan sakit :;

ai korang semua...ari sabtu ri tu aku duk berjalan-jalan dengan mR hati..sebenarnya niat nak ajak die pergi klinik bt cek up pasal sakit pinggan die tu....ade x korang bce entry nie bila la nak baik...
ok memang kami tak pergi ke klinik..just pergi farmasi je..sebab dia takut..banyak sangat alasan okey..mahal la...memang tak pernah pergi la...lastly kami pergi ke farmasi je..minta ubat sakit pinggang..
ubat tahan sakit pinggang


ubat ni boleh makan bila betul-betul sakit..makan sebiji je,,,jangan lebih-lebih..makan bila perlu...sepapan tu rm6...
ok aku suh dia makan gak depan aku selepas kami duk makan tengahri..payah beno nak makan ubat..paksa ok..hah jahat...pas tu bile tanye camne sakitt tu..dia kata da lege sikit..aishk...aku pun lega gak dengar..


 berjalan-jalan kat tepi pantai tu..seronok sebenarnya kalau dapat mandi..tapi la..x bawa baju..rugi..ishk..lain kali pergi sana mesti nak mandi..tak kire..huhu..aku bukan dating berdua..tapi berempat...


ok depa due ni dok ambik gambo je dari start sampai nak balik..huhu


k la...da.............



pening pale cari perodua kat s.alam yang tersorok kat belakang icty..padahal da lalu banyak kali..lebih 9 kali keluar masuk icty..kene tol plak tu..hampeh tol..

No comments:

mai-mai tukar link