"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, October 22, 2011

:: seminggu ::

uwah..uwah.entry sadis..haha
ok seminggu ok mR hati aku duk pi asahan tu bt latihan..pi la sayang....orang tunggu je kat sini...
mood : gumbira ....haha ok tipu je...walau sedih cam ne pn..semue ni kena juga ni laksanakan...
tapi nak x nak kene biasa kan juga die pergi jauh dari sisi kite...
ok ni tadi bt post kat fb...ya mmg la org kate bercinta tu semue nye boleh bila kahwin ape pun x boleh..huhu tapi sabar,doa dan tawakal je yang buat diri aku kuat....ha nak kawan dengan askar kene la berkorban sikit..huhu


love is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link