"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, October 7, 2011

:: makan betik banyak-banyak ::

ai kawan-kawan..okey ari ni aku cuti..sebab baru je lepas hantar nenek aku pergi klinik kerajaan buat chek up biase...aku sampai sane pukul 8.02 mnt pagi...doktor tu panggil kami pukul 9.45mnit pagi..owh lama gile..hampir 2 jam kan...
ok masuk je bilik rawatan doktor tu tanye itu tanye ini...dan bla bla... dengan nenek aku...lembut je die tanye..sejuk perut ibu mengandung..eh jap ade kene mengene ke x de kan...ops ok sambung balik
nenek aku cakap kaki die 2-2 bengkak...memang bengkak beb mcam kaki orang mengandung..tapi dia kata tak sakit..jadi doktor tu bt option suh cek jantung kat bilik lain..
jadi pi la bilik sebelh buat cek jantung..ok nurse tu pun buka baju nenek aku..letak ape ntah kat badan n terus buat cek..huhu..bila dapat kputusan..
doktor tu bagitahu...nenek aku tu sihat sejahtera..bengkak ni tak tahu punca..tapi die sarankan makan betik banyak-banyak bagi susutkan bengkak tu..mungkin angin kot....
jadi sape bengkak-bengkak tu ley r makan betik ye..hihi

..die bagi ubat sapu dan pil tahan sakit



tgk doktor tu nasb baik manis mukenye..hikhihk


luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link