"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, October 9, 2011

:: main dengan ular ::

ai u all..pepagi lagi aku da duk depan pc ni...eh jap korang da sarapan ke belum?aku tak sarapan lagi ni...sebab kenyang nasi lemak malam tadi aku datang rumah orang kawin pun belum habis hadam..hihi
ok berbalik pada entry aku tu..
semalam aku pergi berjalan-jalan dengan mR hati..pi pantai teluk kemang.. ramai orang kat situ ye la hari sabtu ramai orang bercuti..dan ada juga pesta disitu..
ok mR hati aku ni suke bona nak menyakat aku..benda yang paling aku benci tu la yang die suruh aku buat..

geli


ambik ko..ha sape brni cam aku tu..hahaha sumpah aku tak nak dekat lagi...geli.....yek..



luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link