"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, October 27, 2011

:: lembaga hitam ::

salam semua...ai ai..selamat hari khamis....pagi-pagi subuh lagi aku da pi kerja (6.30 am)..
dalam perjalanan aku nak pergi kerja..tak jauh dari selekoh rumah..aku nampak ada sekumpulan askar adelah dalam 15org..bermotor tengah lepak dekat pondok bas..(dalam hati time tu "dorang ade latihan kot...tp nape naik motor dorang nie ")..pastu drive lagi...nampak lagi 2 orang askar tengah masuk ke dalam estet dengan bawa senapang....(dalam hati kate lagi.."sah memang ade latihan,,owh cam ni  syarul (mr Hati) aku duk traning masuk askar dulu-dulu kot...").....

ok..pastu....tengah drive dalam kegelapan pagi...tibe-tibe je aku nampak lembaga hitam tengah berdiri....mule-mule aku fikir pkok...tetibe dalam hati terdetik (antu askar jepun kot........xmungkin2)...
makin lama makin dekat dan dekat...yg x boleh blahnye...boleh plak kat jalan tu cume aku sorang je........takut gile...dalam hati da dok mengucap je...bile da makin dekat nampak tangan lembaga tu melambai-melambai suh aku berhenti.....tapi aku tak berhenti..bile da sampai tepat-tepat kat depan lembaga tu....yang aku dengan beraninya pandanglah.......rupe-rupenye.........................................
askar......adeh..penat aku takut..............hihi...
ye la da la gelap-gelap dorang pun guna baju gelap...memang dalm otak macam-macam fikir....hahaha..............

tu je nak citer sekian..hihi....
sebenarnya rumah aku ni dekat gak la dengan kem askar...jadi kadang-kdang mereka buat latihan dekat dalm hutan yang ada berdekatan dengan rumah aku...hihi
mR hati pun nak tido kat dalm hutan gak nex week.............uwah.........






luv is cinta..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link