"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, September 21, 2011

:: satu-satu dia tunjuk ::

memang dugaan orang nak bertunag teruk ke? baru rancang nak bertunang belum bertunang lagi...
eh perempuan kenapa mesti engkau juga jadi penghancurnya......

lepas je kena serang...lepas tu no contac plak..sekarang ari lahir plak.............
ape lagi nak ditunjuknya..sat lagi berdating pun aku ley nampak...
nape ni...sabar lah wahai hati.
sanggup ke nak tanggung kesedihan ni...
aku da janji dalam diri tak nak menaggis lagi...
boleh ke?

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link