"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, September 20, 2011

:: jaga betul-betul ::

salam blogger....sihat tak kome semue nie? bile la batuk aku nak okey ni..letih lah....
hari ini da strt kerje da...erm mule r dok mengeluh..haha dasyat tol...
malam tadi badan panas balik dengan tak boleh lelapkan mata sebab batuk-batuk ...dengan hp kena virus...cet tol...dengan gaduh with mR  hati...eeeeeeeeeeee x suke la dok gaduh jer...tp salah aku la memang...n last gaduh tu aku tido..sebab da tak larat nak gaduh...hihi...n pagi tadi dapat 1 mesej dari mR hati..

6.33am
 1 mesej diterima

pa syg ayg,tlg jaga kesihatan ayg tuk pa
huhu walaupun die marah sangat dengan aku..tapi aku tahu dia tu pemaaf orangnye....terharu disitu..dengan keadaan yang kurang sihat dan tidak cergas tapi dapat senyum dengan hati yang berbunga-bunga...
ha mule la melalut disini...hihi

tapi mR hati ni street orang nye..if dia tak bagi makan tu..jangan lah dimakan...erm..
macam jumpe hari tu...suara tak ade ni..tp berkeras gak nak minum ayaq ais....tp disebabkan kena cubit..kena la minum air suam...ishk..

betul gak la da batuk sakit tekak..serak lagi..tu kena minum air suma banyak..tapi aku ni degil sangat..hihi
semoga kesihatan ini beransur pulih....kesihatan kena jaga dengan betul..baru la badan terhindar dari penyakit..
luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link