"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, September 12, 2011

:: cemburu ? gile ape ko nie ::

susahlah kalau semua yang kita buat ..tak kena pada mata orang..cemburu dengan kelebihan kita..cemburu dengan apa yang kita boleh buat..cemburu dengan apa yang kita dapat...kalau nak sesuatu yang lebih baik tu mesti cemburu dengan cara yang betul..dan niat dalam hati aku mestikene buat lebih baik dari dia..bukan memburukkan orang yang terbaik ni..buat semua cara betul..jangan nak buruk-burukkan nama orang lain.jaje benda yang tak patut kat orang lain...kalau bt cam tu nanti akan kena kat batang hidung sendiri...sedar lah wahai diri..aduhai..sedih la bile kita da bersungguh buat sesuatu ..bt dengan tiada paksaan tetiba je, kata buat tak ikhlas la nak berupah la...aduhai..kecewe kecik hati pun ada..wahai kakak-kakak ingatlah kami yang muda ni ikut kakak-kakak semua cara berkerja bukan sebab kami muda dan baru lagi kakak nak perlekehkan kami...
kecewa..sekali orang buat aku selamanya aku akan ingat..

salam

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link