"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, August 18, 2011

:: mimi tukar kaki a.k.a tayar ::

salam semue..ai ai ari ni duit aku terbang lagi r...3ratus aikh..... tukar tayar mimi tu..da botak..sakit-sakit haha nak raya la ni die botak la pecah la bagai..sebelum-belum ni x da apa pun..huhu...habis bonus aku tang tu gak..hihi kecian kan..
kaki mimi hilang....sadis huhu

bt pebedehan tukar kulit..haha

tadi tukar tayar good year...14'... sebiji tayar RM 150 kecek punye kecek dapat RM 145...kurang RM5..ley r tu..2 tayar RM 290..pastu tukar tiub die tu...RM5 satu..jadi RM10....RM300 semuenye gak..sakit tol..
pasni nak buat tinted plak..wah wah..banyak duit ang na..huhu

pastu jejalan dengan abg aku tu pi cari makanan ikan...tapi aku duk syok tengok ni r...




comelkan mereke ini....hihi..ase nak peluk-peluk plak...tu pun tokey kedai dok jeling-jeling je tadi..hihi





luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link