"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, August 3, 2011

:: kan da cakap ::

kan da cakap jangan seronok sangat nanti menaggis...sah-sah ri ni aku menggis sebab kena berpindah..berpindah tak tahu kemana ...kena pindah tu satu hal..situasi tu kena gak selesakan..stanby je la..kesian tgk kawan aku tadi..sedih je dia...ye r kiteorg da lama bersama-sama kerja..tu sal jadi cam tu..hihi
kena pindah sebab ada orang yang layak gantikan tempat aku..jadi kena lah bagi kat orang lain jawatan tu.
bt sementara ini tak ada lagi arahan kena terus pindah..kena stay dulu sampai dibagitahu..agak sedih gak lah...
ye la da selesa tibe-tibe kena pindah..urm..

selamat tinggal anak-anak cikgu...
sedih..



luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link