"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, August 1, 2011

:: day 17 - gambar bilik idaman anda ::

salam....erm hari ini gambar bilik idaman saya ialah....mesti ada
katil,almari baju,almari make up,radio,kipas,lampu meja serta lampu...itu cukup memadai...
aku tak suke penuh-penuh..macam-mcam ada...rimas

nak warna bilik hijau yang gelap tapi kalau pandang lembut je....sejuk mata memandang..


kalau bilik itu berserta dengan toilet lagi bagus....:)

lagi erm nak cermin besar badan aku..hihi senang nak bergaya depan cermin sebelum orang tengok cermin diri dulu tak gitu...

nanti orang pandang pelik je tengok aku...n orang akan kata pakai itu ini tak tengok cermin ke? aihk..da banyak dosa orang tu dapat...hihi

lagi nak cadar katil yang warna plaen..maksudnya satu warna je ke..x nak warna-warni...hihi
cam ni ke.....ok la kan...huhu

itu sahaja..hihi


luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link