"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, July 18, 2011

:: hantaran kasut hoki ::

salam....ai ...pe habaq korang semue....ok ri citer pasal barang hantaran...
Barang hantaran aik da nak kwin ke?huhu belum okey...lame lagi aku nak kahwin kot...kalau korang doakan mungkin cepat la kami kahwin...hihi
ok-ok sebelum aku melalut panjang...mey aku nak citer...bile mR hati sebut pasal hantaran...

Aku : nanti barang hantran...ayg nak bgi kasut hoki kat papa...(sebab die permain hoki)
mR hati : cam tu plak...papa bg ayg kasut sukan la...
Aku : .perli ayg ke?x nak la..nak kasut ade hill tu...
mR hati : papa bagi ayg kasut sukan tu sebab nak bg ayg joging setiap hari...kate nak turunkan berat badan..
Aku : ha what ?(perli sampai terkene ulu hati aku th...)haha...kalau nak bg semangat..belikan lah kasut sukan sekrang bru semangat nak joging...
mR hati : cam tu plak...no hill time hantaran okey...papa belikn kasut sukan...
Aku : xmooooo.....(demand) hihi

cam tu la lebih kurang bile semalm sibuk mesej-mesej dgn mR hati...hihi...
sekrang kan ramai bg hantrn utk lelaki kasut sukan...n banyak barang elektronik yg dibg....tp itu semue ikut kemampuan pada diri pasangan masing-masing la k...




Luv is cinta

selamat pengantin baru untuk kak lisa...

2 comments:

wananiewana said...

hi anna~bakal suami tu pemain hoki team mana yea?

ana raisya said...

ai wana...tung sy bkn permain hoki mne pun just wkil kem shje

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link