"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, July 19, 2011

:: day 6 - tiga perangai burok anda ::

ai all....huhu da 6 hari da segmen cabaran ni kan..ade lagi dua puluh empat hari bersamaan 24 ....hihi
ok 3 perangai buruk aku...
perangai buruk?pe erk..sebab kadang-kadang kita x sedar ape yg kita buat tu buruk...orang je yang perasan benda tu buruk..hihi

ok mungkin ni buruk kot......aku melatah di tempat awam..aiksh....bukan melatah teruk-teruk la...kekadang je..kalau tetibe ade orang terperanjatkan....teruk dow kalau aku dok melatah..so jangan la sergah aku..habis kesopanan aku sebagai seorang anak dara...hihi

lagi yg kedua..tadi pertama kan sekarang no dua plak.......aku suke menjerit...haha...lagi-lagi kalau aku tengah tension...suke ati aku lah nak menjerit cam ne pun..kalau aku marah or gaduh serte merte suara aku jadi tinggi dan bersuara lantang...n orang yang kena marah serta merta takut....aishk..hihi
jadi jangan la buat aku marah okey..seminggu nanti aku tak bertegur....seminggu je tak lame mane..tapi sekali kena marah sampai bile-bile mereke akan ingat...cam kawan aku sorang dulu penah kena cam tu..huhu...rasakan...tapi sekarang da okey la..da baik kembali kot....kot?? fikirlah sendiri,,,,

yang ketiga plak.....aku suke beno kene kan orang..perli perli la gitu..kan buruk tu..huhu bagi aku buruk la...hihi sebab orang itu akan terasa apa yang aku cakapkan..tapi ntah la dari dulu sampai sekarang cam tu..huhu...

jadi bagi mereka diluar sana ........jaga perlakuan anda..hihi


itu je la perangai buruk yang aku perasan pada diri aku sendiri..tak tahulah orang lain macam mana kan.....hiih




luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link