"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, July 17, 2011

day 4 - benda yang anda buat bila sorang sorang

bile sorang-sorang macam-macam bende ape pun aku tak buat..huhu boleh macam tu ke?
if kat rumah aku selalu cari idea untuk memasak...aik idea tu tak boleh blah..last-last aku mask meggi je...
lagi aku akan mengemas rumah sebersih mungkin..bilik tido,ruang-ruang tamu rumah aku tu r..luar rumah..semue la...bagi bersih...cam nak raya plak kan..tp tu lahai yg aku buat bile dok sorang-sorang..
kalau da stle semue benda ...aku tengok tv....x pun mesej-mesej dengan mR hati tu r...aku mkn banyak-banyak aiskh patut gemuk huhu
aku karoke la pe lagi..hihi nyanyi je.....sorang-sorang..
tak pun aku akan mandi berjam-jam kat bilik ayaq tu..tak tahu laa ape yg aku dok membeleknye haha...
the last one thing aku akan bt..



tido.....

terbaik bukan...haha da penat mengemas melalak semue bagai tido la..huhu


luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link