"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, July 16, 2011

day 3 - benda yang selalu anda buat sebelom tido

selamat pagi semue...ha pepagi lagi aku da menjengah blog aku ni r..hihi ok cabaran 30 hari untuk hari ini plak benda yg aku buat sebelum tido..

aduhai kalau aku nak tido tu baring je terus terlelap punyalah uisk tu kalau penat la kalau tak aku buat ni r..

1  >  mesej o call  dengan mR hati (tidoq dulu no,nite) cam ni lebih kuranglah mesejnye
2 > pastikan muke bersih dari cele..hihi maksudnye suci dari pelbagai makeup o ape-ape je la yg dipakai....
3 > berangan-angan untuk hari esok...aiskh hihi
4 > pejam mate,baca doa tido..tido la pe tunggu lagi...aduhai...

senangkan..aku ni jenis yg tak suke bende remeh temeh ni..bt benda seringkas mungkin..hihi


luv is cinta

.

No comments:

mai-mai tukar link