"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, July 30, 2011

:: day 16 - guru sekolah anda yang paling anda suka ::

salam u all....okey hari yg ke 16...guru sekolah yang aku suka....
ramai sangat .......salah satu aku pilih guru kelas aku time tingkatan 5...memang sporting...dia mengajar aku sejarah...tapi sejarahlah subjek aku paling bunci...
banyak nak ingat tarikh marikh yang ada..hihi...
dia ni kepala otak sama dengan kami semue...
sebelum last sekolah ritu kami buat lawatan ke Cameron Hingland,memang syok....
yang tak boleh lupa pulak sebab dia suapkan makanan untuk kami semue...ala bucuk bucuk huhu...

cikgu yang sporting lagi sorang ....cikgu matematik kami...
penyabar gila orangnya.....kami tanya matematik beribu kali soalan yang kire sama sebab bengong sangat tak faham jadi tanyalah banyak kali..

dia sabar je tunjukkan...tak penah nak marah ...pukul lagi sama sekali tidak....suke sangat..
mudah faham ...faham ke????setelah banyak kali tanya lah huhu


bile da 6 tahun tinggalkan sekolah...aku plak jadi cikgu..huhu
memang jadi cikgu ni kena kuat sabar...lagi-lagi aku ni cikgu tabika,,,
"cikgu ni cam ni ke","cikgu ni cam ne".."cikgu ni warna apa". "cikgu buku warna ape"..itu ini dan ape sahaja lah...

lotih...tapi nak mendidik ni kena ikhlaskan....





love is cinta

No comments:

mai-mai tukar link