"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, July 23, 2011

:: day 10 - hari ke 10.. apa yang berlaku? ::

da hari ke 10..ade lagi 20 hari..lame lagi tu...

ape yg berlaku hari ni?
pagi-pagi lagi  aku da dikurung dalam bilik air....
adik sepupu aku yang kurung....
atas sebab..tinggal kan die sorang-sorang...hahaha
padan muke.....
aku pi toilet tadi pastu die pi kunci aku dari luar...bile aku nak keluar tak boleh la..
pastu sepatutnya aku yg dok menanggis tapi.....................................
..dia yang menaggis....sebab tibe-tibe aku senyap..tak panggil nama die...
die takut..huhu...
last-last adik aku yg buka kan pintu..
kalau kami berdua je kat dalam rumah ni..sampai aku tido-tido la dalam bilik air tu..huhu
tu yang berlaku pagi tadi....

sekarang ni...
tengah hujan lebat..
jadi syok tidoq la..huhu



luv is cinta





rindu sangat-sangat dengan mR hati..lame x contac....

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link