"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, July 13, 2011

:: dapat no 2 ::

aiyaya...lame da x update entry citer xtiviti harian..huhu...dok masuk segmen je...huhu maleh sungguh..lagi pun kekeringan idea nak update blog ni r..hihi
semalam majlis penutup mR hati ni sukan...die pun dok bersukan juga..selalu main hoki tetiba dipkase main bola...erm...boleh la..
mR hati ni memang dok aktiv bersukan aku je dok terduduk malas nak bersukan..aiksh patut gumuk hoho...ske ati la asal ade yang sayang...tak gitu..hihi lepas raya la nanti nak aktiv balik g berjoging kat bukit jugra..kalau rajin...hihi
ok aku da mule dok melalut-lalut hihi....entry tu....dapat no 2...
mR hati la dapat no 2 main bola sepak ri tu..no 12 merentas desa...no 1 aku dihati mR hati eh nak juga...hiih mesti la..haha

tanya kat mR hati semalam..

aku : dapat hadiah ape?
mR hati : tshirt kot tak pasti la...dengan jessi mase main ri tu...
aku : jessi ? ayg pun boleh bagi
mR hati : ha belikan lah..
aku : tunggu hari jadi nanti ayg belikan lah..
mR hati : tu tahun depan..
aku : ye..tunggu je la..iskh...
mR hati : sayang kat ayang la....
aku : :)

nak hadiah tunggu tahun depan la...hihi


luv is cinta


sya sayang : mR hati

No comments:

mai-mai tukar link