"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, July 15, 2011

:: biarlah ::

salam blogger....ri ni jumaaat da..esok sabtu esok lagi ahad pastu mule sekali lagi isnin..isnin ni aku nak cuti kot..anta nenek aku cabut gigi...haha....saje je kan..hihi

ok entry "biarlah "...kenape plk ni..entry tu nak steady je..huhu x mo popular sangat kan..haha

erm sebenarnya cam ni...ada satu malam tu....

mR hati : da lama papa,tak beli baju baru..raya tahun lepas beli baju melayu je...
aku : (minta simpati nak suh aku belikan lah tu uishk mulut jahat.) la nape x beli...
mR hati : ri tu sibuk sangat sempat cari baju melayu dan baju adik-adik je....
aku : ala capai la sehelai 2...pe la papa ni..
mR hati :...ayang...papa tak kesah tak berbaju baru tak bersongkok baru..biarlah adik-adik emak abah papa berbaju baru dan nampak baru cantik semue di pagi raya da cukup...cukuplah sekadar ape yg papa ade....asalkan  diorang gembire..
aku : terdiam..terharu...
mR hati : papa dahulukan mereke baru papa..papa tak kesah..
aku : baiknya papa nie.....


huhu tengok tu la baru anak mithali..aikh puji pulok..hahha tak la tu sebenarnya tanggungjawab mR hati..sebab die anak lelaki sulung..kakak-kakak die semue da kawin..abah dan emak die tak berkerja..jadi tanggungjawab tu walau tak banyak pemberian asal ada sudah la..janji mereke bahagia dan gembira..

sayang lebih la kat mR hati..hihi

luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link