"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, July 13, 2011

:: ayam kedah dan itik selangor ::

Ailo...huhu aku baru je sat tadi gayut dengan mR hati...sila jangan cemburu oke...rindu sangat kat mR hati tu...lawak betul kalau diingat-ingat kan kembali perbualan tadi ...
Aku ni org selangor dok sibuk nak belajaq bahasa KEdah...nape bahase kedah...sebab mR hati org kedah la...hihi
tadi die cakap cam ni

mR hati : jgn pakai baju plek-plek da la...
Aku : baju pet pet? Ape tu..
mR hati :baju plek-plek la..
Aku :ayg bukn bdk-bdk nak pakai baju pet-pet..
mR hati : baju pet-pet plak...baju pelik-pelik la...(nada slow)
Aku : (malu) owh pelik....tak fhm wei haa

kan jauh beze tu...dulu mR hati jarang cakap cara kedah tu...la ni je selalu cakap dialek org kedah...jadi aku selalu tak faham...n than die gelakkan haa...padan muka ang...

Da cam ayam itik da kalau cakap...
Dok ha? Ha!! Ape die ? Ha x faham la!!
Letih dengar ulang-ulang kali tapi da tak faham kan jadi akan tanye lagi,kalau rasa malas nak tanya atau tak faham...aku bt cam ne bagi cover..
1 : ok2 jwpn ringkas
2 : ye la tu....
3: urm?ha?!!
4: diam je sampai die cakap cm ni (ayg faham?,ok tak ni ) padahal satu ape pun x faham haha
5 : senyum...
6:buat - buat batuk pastu tanye balik...hihi nakal x,kihkih
tu sebahagianlah...
Pada rakan di luar sana,kalau tak faham tanya okey jangan dok diam je...rugi...haha baik nah nasihat...kihkih
aduh da mula risau kang jumpe keluarga die satu ape pun aku tak faham...adeh..
Kamus kamus kamus


Huhu sekian



luv is cinta
tema baju raya dgn sya sayang hijau...
Ceh pose tak lagi...hihi

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link