"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, July 13, 2011

:: adik aku dan PLKN ::

walawala wei..okey sekarang bagi sesiapa yang ingin menduduki SPM...ley la cek dapat masuk PLKN ke idak ye...


jadi adik aku ni tahun ni dia SPM........n aku pun sibuk-sibuklah mencari ade ke tak senarai nama dia dalam PLKN siri 9/2012.....



ana raisya n cheq jana

gile arnab

ok ni letak no ic anda la
http://www.khidmatnegara.gov.my/

n than ni la jawapan nye 









MAAF ANDA TIDAK TERPILIH UNTUK MENYERTAI PLKN SIRI 9/2012.TERIMA KASIH



aku yang frust..haha...
n adik aku cakap cam ni....


'ala..ingatkan dapat baru semangat nak pergi'

poyo je kan...huhu

bagi mereka yang dapt pergi tu taniahlah...


luv is cinta

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam singgah petang2 dik...

adik kak ayu...
dapat masuk plkn..
now dia ambil spm di USJ sekolah menengah..

dia satu2 adik lelaki kak..
kak rindu kat dia...........

ana raisya said...

erm mule2 die beriya-iya x nak..bile x dapt br sebok menyebok nak plak..mgade

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link