"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, June 21, 2011

:: selepas 6 bulan ::

setelah 6 bulan..baru kami jumpa kembali..lama bukan last ri tu bulan satu..kemungkinan besar nak jumpa lagi sekali tahun depan.haaaaaaaaaa.....................lamanye..........
perjumpaan itu pun tanpa dirancang..jumpa selama 1 jam je..huhu..
dasyat bukan..pi jalan-jalan cuci mata..tak makan tak minum pastu balik..hihi

sebab dia datang pun lewat..bila da lewat balik kenalah cepat...jadi sebab tu la semue kami buat cepat..hihi
ambik gambar pun cepat..
aku penat drive mR hati dok tidoq kat sebelah..aiyak..
tu satu hal la..
yang kelakarnye aku kejut bangun..
aku : sayang..bangun da sampai
mR hati : (mamai..pastu dia pi pegang gear kereta aku,kemudian ....... die g masuk gear 'N' then.........)...
aku : sayang!!! (termenjerit)  
hahahahahahahaa....
[gelak sama-sama]...

mana aku tak menjerit..tetibe kerete terberhenti..gilok toi..nasib kereta belakang tak langgar mimi aku...
pe la..lalok...aku baru kejut..tu kejut lembut-lembut tu....
ye la mungkin penat  die datang jumpa aku naik moto perjalanan 1 jam setengah jumpe 1 jam je..nak balik semula kem 1 jam setengah...tak berbaloi..haha itu bagi orang lain mungkin..tapi kami tu perkara biasa..ahaks...
kami ada perbezaan setelah 6 bulan tak jumpa

                        ..mR hati kurus da sangat..aku gumuk da sangat..tu je beze..hihi

tapi bersyukur la dengan apa yang dikurniakan..
bersyukur juga kami jarang berjumpa...
sebab dapat merasai rindu..rindu yang berpanjangan..
ace ce..

orait tu ja..


luv is cinta...
ayang cintakan papa...

No comments:

mai-mai tukar link