"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, June 2, 2011

:: pengantin pengantin ::

ai all..lame d aaku da update blog ni..sebab aku terlalu sibuk dengan bengkel-bengkel di pejabat..banyak benda aku kena buat okey,,
ok just nak masukkan pic kawan aku kawen ni r..
ok ni fatihan torman..tema kuning gold putih..


yang ni jiran aku..lupe name..hiih..tema merah putih


this taufiqah n ain..pe makan..haha


okey di atas adalah gambar sepanjang aku pi rumah kawan-kawan aku kawin......
beserta dengan hantaran-hantaran mereka...
aku pi 3 rumah ahad ri tu..tapi rumah lagi satu x dan nak ambik gambar sebab pengantin sibuk dok ambik cabutan bertuah...

seronok tengok orang kawin..aku bile lagi?? haha
ok

luv...

No comments:

mai-mai tukar link