"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, June 5, 2011

:: merokok itu nampak macho ::

uweekk....nak muntah bila ade orang bt stament cam tu...tahu tak merokok tu menbahayekan kesihatan..tapi lagi ramai orang yang dok merokok..ri tu mandi kat kolam renang pun dan dan dorang dok puh pah puh pah hisap rokok..terus x selera aku nak mandi sebab air kolam tu da cam bau rokok..hampeh...
bau rokok tu macam bau longkang tau..kalau dorang bercakap dengan mulut yang berbau aduhai tibe-tibe pening aku ni r...nak muntah pun ade...nak keluar ape yang aku makan...kalau dorang senyum nampak gigi..ha beratur la gigi emas mereka..yang berkarat-karat..aik...yek.....
ingat macho ke dengan hisap rokok tu..hampeh ade r....teruk tahu tak..
janganlah la merokok...jaga kesihatan anda okey..jaga juga kesihatan orang disekeliling..


luv

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link