"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, June 23, 2011

:: buat-buat tak dengaq la tu ::

makin lama makin malas nak update blog..sebab x da idea..
erm demam ri ni...n buat EL...sebab bukan demam sahaja tapi lawat mak cik sedara meninggal...sebak tengok ank dia cium emak dia tadi...sabar ye..semoga Allah tempatkan dia di tempat orang-orang yang beriman..amin



ok tengah aku dok layan baring-baring...dan menahan sakit di kepala sakit leher dan seluruh badan sakit..serta tekak yang membengkak....n teringat kat mR hati...n terfikir dia buat apa la ni..nak mesej..malas..nak call malas...
dengar la lagu kat mp3...

tetibe....hp aku bunyi...tgk yang cal...

,"cinta hati

aku : salam
mR hati : wsalam,..cam ne sihat dak lagi?
aku : kurang sikit..

n kami borak-borak le sampai tibe-tibe..........aku dengaq.....
bangun bangun bangun
tanye mR hati ..

aku :nape tu?
mR hati : dorang kejut nak pi traning main bola...ok..
aku: ok...ati-ati
mR hati : ok..i love u sayang
aku: love u to..
mR hati : jangan lupa makan ubat..makan nasi
aku: ...lalalalalalalalala (buat-buat tak dengaq)
mR hati : buat-buat tak dengaq la tu..suh makan ubat....ARAHAN..
aku : bye...
mR hati: tengok tu..makan ubat pasni...sayang mama..
aku : sayang papa jugak..

tut tut tut..........
mati da panggilan..aku yang mati kan..hihi sebab nanti mR hati akan dan akan dan akan..suh makan ubat..aku ni degil sikit...hihi...

sat g makan kot la...haha


luv is cinta..

2 comments:

oshin-jamel said...

baiknye buah hati....mmg take care tol kan..so sweet....:)

ana raisya said...

huhu harap2 take cre sampai le kami tua

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link