"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, May 15, 2011

:: TUNGGU ::

kelmarin aku ade keluar dengan abg,adik dan kawan abg aku pi tengok Fast 5 kat JJ bukit Tinggi..wayang tu start kui 10mlm...jadi habis dalm kui 12tgh malam..
ye aku da bagitahu kat mR hati..pasal aku nak kuar..aku tahu juga yang die sebenarnya tak bagi aku kuar...n the and aku tetap keluar..sebab tiket da beli ...1 tiket RM 14..mhal tau...tak g rugi...huhu...lagi pun aku kuar dengan abg aku le..bukan dengan lelaki lain pun..cume sorang je kwan abg aku..tu pun jiran sebelah rumah...
pastu time on d way nak balik bagi mesej kat mR hati ...

aku : mama ,on d way balik
mR hati : awal lagi....baru pukul berape..
aku : perli le tu...awat x tidoq lagi
mR hati : macamne nak tido kalau bakal isteri da pukul 1 pagi tak balik-balik rumah lagi...risau tahu tak...
aku : ye ke..sori
mR hati : lain kali tak payah balik..senang...
aku : sori.


insaf juge le time tu..bile ade orang yang take care macam tu sekali..die tunggu aku balik rumah..walaupun kami tak tinggal sama..tapi die tetap tunggu....ye memang dari dulu kenal lagi..kalau aku duk kuar dari rumah tapi tak balik-balik..n time kuar tu tak mesej-mesej die..die akan tunggu aku..n the and kalau da gth mesti aku dapt ceramah free....hih..

ye papa sori so much...i know u love me dum much....



luv...lain kali tak buat lagi kot..hahha

No comments:

mai-mai tukar link