"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, May 16, 2011

:: tragedi pokok kelapa sawit ::

erm semalam pak cik aku kena hempap dengan pelepah pokok kelapa sawit..time tu die tengah petik buah kelapa sawit di kebun ayahnya...kena 14 jahitan....di tengah-tengah kepale nye terkena pelepah tu..agak tragis dan menakutkan gak la..panjang wei...ye r tengok pak cik aku ni pelawak orang nyer..sakit-sakit pun bt lawak lagi..die kate..."aku x naik haji lagi tapi da gune songkok haji (bandage ) hihi"

sebelum pakcik aku..jiran aku kene hempap dengan buah kelapa sawit..pengsan...jahit juga dikepale..kena tahan juga kat hospital....tu ambik buah kelapa gak tu..dasyat kan..
tadi aku balik dari sekolah cerita terbaru,....1 kereta 1 moto..kena hempap dengan pokok kelapa sawit..yang bawa motor tu meninggal..yang dalm kerete tu keadaan masih belum stabil..dengar-dengar bersimen juga tangan..

agak menakutkan..
ye la da takdir dan tertulis nak kena hempap dengan pokok kelapa sawit..kite tak ley buat ape-ape..
nasib kita tak siapa yang tahu...
tawakal je..
tersedak susu pun boleh meniggal..ni lagi kena hempap pokok tak mustahil..
jadi banyak-banyak kan berdoa supaya kita meninggal dalam kesempurnaan..dan sentiasa selamat...amin....


luv..

No comments:

mai-mai tukar link