"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, May 14, 2011

;; tak percaya ::

seriusly sampai sekarang aku tak percaya yang aku da milikinya...
aku da dapat da kesayangan aku,,,
kereta aku da sampai rumah da...x sempat nak melaram sangat..hihi...nak renovet lagi kerete tu..mengalahkan lelaki..........kereta kelisa ....






.ok tgk minggu depan cam ne kete aku tu...hahah...
alhamdullilah..da bawak nenek aku pi naik kereta aku tu....
walaupun kereta lama tapi susah nak dapat da sekarang,,,
yg susah tu yang aku nak cari..haha...
keje tak sampai setahun tapi da dapat guna kereta..hasil keberkatan aku yang jimat dan cermat..kalau ade rezeki lebih tukar beli kereta baru plak...

to mR hati....sayang nak buat kejutan kat awak..hihi..
i luv u..tunggu sayang datang sane ok...

aku tak bgth die pun  yang aku nak beli kereta ni..saje je..

luv...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link