"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, May 6, 2011

:: kecewa dan teraniaya::

Ya Allah..sesungguhnya aku tak ganggu  keamanan orang lain..tutup pintu rezeki mereka...buat salah dengan mereka..tapi kenapa aku yang dipersalahkan....Engkau beri lah petunjuk dan hidayah pada diri ku yang teraniaya ini..dan pada orang-orang yang aniaya diri ku ini...
apa salah ku.....
Sesungguhnya Engkau Maha Mendengar dan Maha Melihat..
Amin...

salam..seriusly aku sedih sangat hri ini..bila kawan aku sendiri aniaya aku...aku tak rase aku buat salah kat mereka...kalau ade buat salah pun..ape salah aku ini..dengan menjaja cerita yang palsu pada orang lain..memburukkan diri aku ini....aku ini insan yang lemah..masing-masing ade tanggungjawab masing-masing...aku da jalankan atnggungjawab aku dengan sebetul-betulnya..kalau salah tolong betulkan..bukan tolong kutuk dan mengata aku...depan aku bukan main puji...belakang aku..kutuk aku berkilo-kilo...
tak pe la kawan..hari ini hari aku..esok lusa hari engkau..aku tak Doa..tapi Allah tu Maha Besar..
segala perbuatan yang engkau buat tu akn kembali pada diri sendiri...
Ini ujian aku....aku tempuh...
aku bukan insan sempurna...

Luv........

No comments:

mai-mai tukar link