"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, May 18, 2011

:: da ramai da ::

huhu salam rabu semue...harap sihat la ..hihi...
ri ni da start mengajar seperti biase...
boring sikit..sebab masing-masing bad mood....huhu
jadi kelas senyap dan sunyi....
huhu...

ok tadi first time aku bawa mimi pi kerja....
mase balik aku tengok cermin mimi aku retak..owh no.....mungkin terkan batu kot..jadi harus ditukar dengan cepat supaya tidak membahaya kan aku sendiri..jadi kena lah tunggu gaji..erm satu satu..aiya...

n pengikut blog aku pun bertambah...ari ni 50 orang..da ramai wei..hihi..aku suke..jadi aku akan usahe lagi untuk memantapkan blog ni...even mase aku singkat pun..hihi

k luv...

No comments:

mai-mai tukar link