"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, May 25, 2011

:: biar pape asal bergaya ::

tahu tak kawan-kawan aku tak suke stement tu...huhu
sebab nyer aku pernah di kritik..bukan pasal tu je...tapi die kate cam ni

" ko cube la update sikit,ni kuno..orang kampung"

erm boleh nak update tapi fikir banyak kali..tahu sebab ape..sebab semue tu tak berapa penting bagi aku..tak kesah lah orang nak pandang aku ape pun..kate orang kampung ke ape ke..yang penting aku selesa dengan semue tu..
aku fikir lagi..bila kita terlalu ikutkan orang..ikut peredaran zaman sangat kite sndiri susah..ade yang kite perlu ikut contoh cam cari kerja..cari pelbagai kerja....sebab sekarang hidup perlukan duit...
sebab ape aku kate susah bila kita ikut sangat..sebab kite mesti sedar diri... yang diri ini....bukan orang senang....fikir masa hadapan...
kalau orang kate aku kolot ke..aku tak kesah deh..sebab aku tak penah nak meminta duit orang atau susahkan orang pun..
buat ape kite bergaya sangat tapi kemudian hari jadi cam ni

"ko ade duit x,pinjam wei."

ha sape nak jawab tu..sendiri mau ingatlah beb..hoho

beringat sebelum terkena..buat ape bergaya bagai nak rak..tapi p0ket kosong..hampeh je ade..haha

kite boleh ikut juga peredaran zaman tu..tapi berpada-pada..ingat...dan terus beringat..


bagi yang baru lagi dok naik tangge,,jimat cermat tu akan menyenangkan kite suatu hari nanti...jimat dari sekarang...senang..

tidak ade siapa tolong bile kita susah..tapi bile kite senang tak panggil pun die datang..


pesanan ikhlas...

luv




No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link