"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, May 7, 2011

:: akhirnya dapat gak ::

salam..ye setelah aku mencari selame 3 minggu akhirnya dapat gak....dapat pe ni..hihi
rahsia..huhu
nanti bila ade depan mata emak aku baru aku tunjukkan kat korang okey..
benda ni da lame aku idam-idamkan selame ni...
walaupun murah tapi berharga bagi aku..
seronok sangat-sangat..

k luv....

aku terpikat kat mR hati aku sekali lagi..sebab die buat aku jatuh cinta sekali lagi..
hihi..gatai...

terima kasih pada abang tersayang dan kawan beliau kerena menemankan aku..hihi tq belanje aku makan-makan n tengok wayang..hihi

2 comments:

Muhamad Aliff Isman said...

ceh.. rahsia konon..
bayar cash gitu.hahaha

Abu Zafran said...

salam...anda telah dipromote.////tq coz join my segmen
Ucapan blogger buat IBU

mai-mai tukar link