"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, April 17, 2011

:: malam yang sepi::

jam pukul 3pagi..aku masih lagi tak dapat lelapkan mata..kerana risau..
risau dengan mR hati yg ade masalah...die ade masalah aku yang tak dapat tido..
ye sebenarnya kami berdua memang tak dapat tido..
walaupun tak dapat dihubungi tapi aku tahu tu semue..aku kenal dia...
die balik kg da ke???????
die da tgk ayah die?
die tenang ke x?
kat mana die sekarang?
ape da berlaku la ni?
macam-macam ade di fikiran..
yang penting aku tak hubungi die...ini untuk tidak dia berasa stress..sebab aku ni kan banyak tanya..
aku percaya if dia tak dapat nak tampung kesakitan kepnatan untuk berfikir..dia pasti akan hubungi aku..
dia perlu aku..
aku juga begitu...
kami saling memerlukan...

sayang sabar hadapi dugaan yang diberi..setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link