"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, April 24, 2011

:: kekeyangan::

salam u all....aku baru balik dari rumah org kahwin wei....

memang kenyang..tengok la die nye lauk yang memang sedap ma..hihi..campur tapai n cendol lagi..huhu...tapi kejap je kat citu sebab kawan-kwan yang lain keje petang..



ni bukan pengantin ok


ok tadi x sampai pengatin bersanding pun..sebab bersanding pukul 2... pengatin siap awal..sebab mak andam tu ade nak solek orang lain lagi...cantik..

tukang perhabis...datang nak makn je...hihi


2 je la....lalala

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link