"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, April 30, 2011

:: bila aku jatuh cinta ::

 
bila da malam-malam ni..mula la..tibe-tibe je ade perasaan rindu..mesti malam punye la..tak malam pun bila aku tibe-tibe rasa susah hati..tak pun aku ada masalah aku mesti nak dia sentiasa disisi..mesti kena ada..tapi ade ke selalu nye?? ta de pun..walaupun kami jauh di mta tapi dekat dihati..hari-hari dok contac..hihi...
kami jauh..jauh sangat...tapi tu bukan jadi masalh untuk kami..sebab da biase.. ok lagu ni khas untuk mR hati..
sayang sentiasa rindu ddan sayang kan sayang...luv u so much..
 
 
 
 
Bila aku jatuh cinta
Aku mendengar nyanyian
1000 dewa dewi cinta
Menggema dunia

Bila aku jatuh cinta
Aku melihat matahari
Kan datang padaku
Dan memelukku dengan sayang

Bila aku jatuh cinta
Aku melihat sang bulan
Kan datang padaku
Dan menemani aku

Melewati dinginnya mimpi
Melewati dinginnya mimpi…aa…a…a.

Bila aku jatuh cinta… jatuh cinta
Bersama dirimu
Peluk aku…dan ciumlah aku
Sayang…
 
 
 
 

2 comments:

eqbalzack said...

salam, abg eq singgah sini. maaf lewat singgah ke sini. baru je abes exam semalam. rasa lega sket...

ana raisya said...

wa merdeka la ni..seronok

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link