"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, April 26, 2011

:: akan datang..tapi confius::

salam untuk semue....aiyai yai..ri ni serius aku bad mood..tahu kenape??sebab perubahan horman..kah kah...
aku juga confius dengan keputusan aku sendiri...aku nak benda tu tapi kena ade 5 o 6 orang yang bagi keputusan yang membina..if salah seorang tu bagi keputusan yang negetif secara automatik je aku akan reject semue-semue sekali keputusan yang ade..dasyat kan aku...huhu
nak buat keputusan yang drastik tu akan membuatkan aku menyesal sampai bila-bila nanti aku akan ungkit-ungkit sampai aku puas..hahha aku tak kutuk orang-orang tu tapi kutk pada diri sendiri..
erm akan datang ni aku nak buat keputusan yang mengejutkan pada mR hati n kamu kamu serta kamu n sedare mare aku semue la....huhu...tunguu..

saje je kan..buat semue tertunggu..kihkih..

No comments:

mai-mai tukar link