"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, April 15, 2011

:: air mata lelaki mahal::

salam utk semue..air mata lelaki mahal..ye ye memang mahal tengok situasi cam tu..tapi tadi aku dengar seseorang menanggis sebab keluarga...keluarga tercinta sakit..sakit masuk wad..die ada rasa menyesal rasanya sebab da janji nak balik kampung tapi x balik-balik sebab faktor kerja...
yg x boleh bla bile die dok menipu yang dia tak naggis..bila tanye selseme dia kata sihat jak..haha...nak tipu dgn CIKGU silap lah..haha
sadis gak la dengar dia cerita..aku pun dok nak naggis..tapi aku kena kuat...kalau 2-2 menanggis tak kuat habislah...
aku habaq kat dia..sabar banyak-banyak doa banyak-banyak supaya benda tu akan berkurang sikit sakitnya..saya akan sentiasa ada pada awak walaupun saya jauh....
esok dia akan usaha untuk balik juga..aku just nak tolong dari segi kewangan n saport kekuatan bagi dia sikit tu je..almaklumlah da pertengahan bulan ni kan..masing-msaing x da duit...
aku tolong mana yang mampu..kalau dia nak pijam moto aku pi balik kg pun aku bagi..tapi ank ke dia bawak lagenda aku tu...kihkih....
awak...sabar...sekarang ni berlaku pada awak..pada saya nanti tak tahu bila..saya sentiasa ada pada awak...

bila seseorang anak tu da berjanji untuk pulang atau belikan atau ingin dapatkan sesuatu untuk ayah dan ibu nya maka mestilah ditepati perkara itu sebab mereka akan ingat, ingat dan terus ingat serta tunggu dan terus tunguu...dan akan juga cerita , cerita dan akan terus menanti, menanti dan menanti untuk semue perkara-perkara tersebut..jangan bagi mereka dok tertunggu..dan juga jangan kita akan meneysal tak sudah pada suatu hari nanti...
syurga kita pada terlapak kaki ibu...

salam sayang..
senyum cinta

4 comments:

Anonymous said...

ha...

ana raisya said...

urm?????ade prob ke die nie??????

Anonymous said...

sian tu die ek...

ana raisya said...

nak buat cam ne..da takdir..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link