"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, March 8, 2011

:: tengok muke hitam da::

Hitam manis hitam manis
Yang hitam manis
Pandang tak jemu pandang tak jemu
Yang hitam manis pandang tak jemu

Hitam manis hitam manis
Yang hitam manis
Paras mu cantii buah hati ku
Sian dan malam selalu ku rindu

Di waktu bulan terang cuaca aaa...
Ku pejam mata tapi tak lena
Yang hitam manis datang menjelma
Yang hitam manis datang menjelma
Kenangan yang menggoda
Aku teringat pandang pertama

Hitam manis hitam manis
Yang hitam manis
Pandang tak jemu pandang tak jemu


erm.. salam semue...harap korang dalam keadaan yg sihat sejahtera hendaknye la ye..
ok entri hari ni bukan mengenai lagu diatas..ade la sikit-sikit kena mengenanye...iaitu HITAM
 cam ni al kisahnye..tadi selepas je aku balik dari kerja ada seorang kawan aku ni pi ajak makan lunch...die baru je pas renew lesen..3 bulan da mati..ngek btul..alasan die baru perasan..x ley terime tol..huhu cakap pasal tu aku pun tgk gak lesen mana tahu da mati ke kan..kite mn nak ingat tarikh-tarikh yang tak berapa penting tu..hiih ape kate anda semue cek lesen,rotex semue hidup o mati tu..hihi kalau mati cepat-cepatlah pi hidupkan..takut-takut kena saman plak..x pasal-pasal je kan...dari keen kena bayar rm30 jadi rm300..huhu..

ok berbalik pada citer diatas..erm sedang berborak-borak pasal masalah aku sebenarnye..hihi dan pasal kereta..ye la bawak motor n banyak pergi ke sane ke sini...kena hujan kene panas dan sebagainye la kan... tibe-tibe sedang seronok berborak-borak kawan tu cakap cam ni.. 

."muke ana pun da hitam"..

hitam da ke????? malu....huhu....ye la kami da lame tak jumpe jadi die terperanjat dgn perubahan ini...hihi.. n aku pun cakap la cam ni..nak cover kan..

"ala awak tu naik kereta bericon...saya ni naik moto..kene icon semule jadi..panas..tak berbumbung..ade helmet  tu pun tutup kepale je..ahask,x ksah la semue tu yg penting hitam-hitam ana pun ade org sayang tau,sampai ada org tu x tdor malam" hahaha 

ok tgk bawah ni k gambar dari 2009-2011  
               


ni tambah gelap ke??????sebenarnya aku ni hitam manis orangnyer..cm lagu diatas la..hitam-hitam pun dipandang manis..hihi...ciptaan ALLAH..aku terima seadanya...cantik ape..puji diri sendiri..hihi..lawa x da manis ada...huhu

p/s:pandangan orang lain-lain






  


 

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link