"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, March 9, 2011

:: aku tak suke tau::

erm tahu x ape bnde yang aku x suke..mesti nak tahu kan kan an..lantak lah pada yang x nak tahu...uhuhu ok bile orang suke bt o bg o tulis status msj cam ni...

kenape lelaki kuat menipu(perempuan yg tanye)
kenape perempaun kuat menipu(lelaki yg tanye)

 ni salah satu contohnye la...lagi lagi..

kenape lelaki kuat memilih(perempuan tanye)
kenape perempuan kuat memilih(lelaki tanye)

dan macam-macam lagi la soalan ...

sebenarnye..pe yang akan terjawab tu la jwapan bagi 2-2 soaln tersebut..huhu..
bagi aku la..perempuan dan lelaki itu punya perasaan yang serupa..perangai yang lebih kurang sama...erm tak cam dulu-dulu..perempuan duduk umah terperap..lelaki berkerja..sekarang ni 2-2 same..berkerja..mencari rezeki mengejar cite-cite..... 2 je la..kalau kita nak cari kesempurnaan seseorang tu sampai mati pun kita x kan  jumpe..dan kite sedie maklum yang tiada manusia dalam dunia ni yang sempurna..

salam...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link